sobota 21. června 2014

CUPCAKES

Rozhodla jsem se, že si založím blog... Vždycky jsem milovala psaní deníků a mám jich doma stovky úplně popsaných, ale teď už není nějak čas na to, tahat s sebou deník a tužky a zapisovat něco, co si vlastně nikdo nikdy nepřečte. Notebook mám pořád u sebe a tak můžu články na blog psát neustále. Navíc mi už dlouhou dobu spoustu lidí říkalo, ať si blog založím, že toho o mně chtějí zjistit víc. Tak je tady... 

Pravda, můj první článek by měl být asi o tom, kdo jsem a měla bych se vám nějak představit, ale to ještě chvíli počká. Můj první článek tedy bude o tom, co mám ráda a co mě baví. Mám ráda na světě spoustu věcí, ale teď budu psát o cupcakes a muffinech. Miluju péct. Miluju si nakupovat všechny ty barevné košíčky a nejrůznější barevné hvězdičky a kytičky na ozdobu. Možná to může znít divně, ale když míchám ten barevnej krém, tak mám na chvilku fakt takovej hřejivej pocit (:D). A nejlepší pocit mám teprve až když si všichni pochutnávají a chválí a jsou rádi za takovou malou pozornost. Zapatlám vždycky celou kuchyň včetně stropu, ušpiním všechno nádobí, občas mají sousedi chuť volat hasiče a to co mám při pečení na sobě se po pečení může vyhodit, ale... stojí to za to. Zajímavé je, že mě hrozně baví cupcakes péct, ale vlastně je skoro nejím (jenom jeden speciální druh). 
Rozhodně mě dost rozčiluje, když někdo neví, jaký je rozdíl mezi muffinem a cupcakem. Takže... muffin je pouze to těsto upečené v košíčku, možná nějaká čokoládka nebo tak něco navrchu. Ale cupcake je to až teprve když je tam ten krém a spousta ozdůbek. 
Dneska jsem pekla znovu, protože jsem si nakoupila nové úplně boží košíčky s kouzelnými vzory a navíc za pár kaček. To jsou takový maličkosti, ze kterých se dá žít:D. Tak trochu mi to i pomáhá. Nejvíc peču, když jsem smutná a mám nějaký trápení. A nejradši peču, když jsem šťastná a můžu péct pro rodinu nebo přátele a dělat jim tak malé všední radosti. Muffiny a cupcakes se hodí na oslavy, jako zákusek na zahradní grilovačku nebo třeba jen tak na přikusování k filmu. Některé kousky jsou však úplně výstavní a je mi až líto je sníst. Kdybych měla spočítat kolik už jsem za to utratila, dalo by to aspoň na letní dovolenou :D, ale mě to prostě baví a dělá radost, možná víc než ta dovolená :D. Hodně lidí se mě ptá na recept na muffiny i krém, tak třeba někdy, když o to bude zájem, sem můžu napsat i recept. 
Inspiruju se v různých videích na YouTube nebo v knížkách a časopisech. Ale nejvíc mě baví tvořit podle sebe, dávat si s každým tím kouskem těsta dost práce, aby vypadal famózně. Kdyby někdo měl zájem si něco u mě objednat, ráda vám to přání splním:). Přidávám pár fotek, tak se pokochejte a těšte se na další článek. Rozhodně mám o čem psát... :)
Pro přítele k výročí nějaké ty zaláskované.
Pro kamarádku jako poděkování :-*
Úplně první výtvor. Ještě nic moc.


Na oslavu kamarádčiných osmnáctin.

Na focení s Markétou Benešovou.


Dnešní výtvor, košíčky s melounama <33

3 komentáře:

  1. Páni, to je škoda jíst. Vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dáš sem recept,prosím ? :O vypadají úchvatně ! Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat