neděle 22. června 2014

DOPLNĚNÍ ŠATNÍKU

No už to bylo potřeba! Minimálně rok jsem nebyla na pořádných nákupech. Vždycky jsem si sem tam koupila něco, na co jsem náhodou narazila a líbilo se mi to. Ale abych si vyloženě vyjela někam na nákupy, to se mi dlouho nestalo. Před pár dny jsem si přebrala celou svoji skříň a vyházela jsem tak polovinu věcí a prodala na votočvohoz. Mamka mi už dlouho slibovala, že si spolu někam vyjedeme a doplníme šatníky. Moje máma je nejlepší máma na světě a rozhodně je zároveň mojí nejlepší kamarádkou. A tak jsme se dneska rozjely směr Praha a trochu se rozšouply. Jednou za čas je přeci potřeba udělat si nějakou radost. Po cestě jsme se řezaly smíchy nad hloupostí ostatních lidí... Ještě, že máme stejné názory.
Když jsme tam dorazily, zaparkovaly jsme v Opletalce a došly si na Václavák do Jannisu. Hned v prvním obchodě jsem si pořídila dvoje boty. Pokračovaly jsme po Příkopech, v Bershce jsem si koupila bledě modrou sukýnku, v Zaře kšiltovku, v H&Mku kabelku č. 1... Prošly jsme toho fakt mraky a pak už jsme začly být trochu unavené, tak jsme šly na oběd do mojí oblíbené italské restaurace Colosseum, kde máme kamaráda číšníka. Dala jsem si strozzapretti s kuřecím masem, listovým špenátem a smetanou. Nejlepší jídlo na světě. Takový věcičky bych mohla jíst pořád. Když jsme dojedly a pokecaly s kámošem, vydaly jsme se na další lov, dál přes Příkopy až do Palladia. Tam mě zajímá vždycky jenom Top Shop <33 Vlezla jsem tam a nabrala si do kabinky tolik věcí, že mě tam ten pán nepustil a musela jsem to rozdělit na tři etapy:(... Nakonec jsem si tam vzala růžovej svetr, krajkový top, nějaké spodní prádélko a ty nejkrásnější džíny na světě s vysokým pasem. Z těch mám za celý den asi největší radost. A taky byly za celý den nejdražší pořízenou věcí. Mamka si taky něco nabrala, tak jsme si obě spokojený s taštičkama vykračovaly do posledního obchodu, kde jsem den zakončila koupí velké černé kabelky, kterou budu nosit hlavně do školy, aby se mi tam vešly všechny ty nesmysly. Uplné završení bylo v kavárně, kde si mamka dala kafe a já toustík a džus. Po cestě domů jsem to jako vždy zalomila :D. Vždycky v autě hnedka usnu, jsem hrozná... Doma už jsem si to všechno jen prohlídla a sedla k notebooku, že se o svůj krásný dnešní den podělím i s vámi. Měla jsem se fakt skvěle, žádné starosti, boží den s nejlepším člověkem na světě. Máma mi fakt rozumí... teda jak kdy. To asi známe každý. Každopádně, nejlepší rady má na stopro. 
Přidávám seznam věcí s obchody, tak se pokochejte nebo třeba inspirujte. Uznávám, že ne každému se musí líbit to, co mně, ale já jsem velmi spokojená a největší radost mám stejně vždy z úlovků ve slevách :D. Dnešní provětrání peněženek hodnotím deseti hvězdičkami z deseti. Doufám, že jste se dnes všichni měli aspoň tak dobře jako já. 

Boty - Jannis, 399,- a 599,-
Malá kabelka - H&M, 349,-
Velká kabelka - Ann Christine, 399,-
Sukně - Bershka, 499,-
Top - Top Shop, 499,-
Džíny - Top Shop, 1 169,-
Svetr - Top Shop, 799,-
Kšiltovka - Zara, 299,-

Strozzapretti v Colosseu <33

Srdeční záležitost

Dnešní úlovky <3

Džíny s vysokým pasem.


5 komentářů:

  1. Ahoj, dáš sem prosím odkaz na tvůj votočvohoz? Jsi super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč jsi ten komentář vymazala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsem tam omylem dala špatnej odkaz. Tady je správnej :-) http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/386775-bjechovafashion

      Vymazat
  3. Ty vogo Baru super pekáč!!

    OdpovědětVymazat