neděle 6. července 2014

SDK 2014

Ahoooooooooj. Tak jsem konečně po pár dnech zpátky a přináším vám článek o tom, co jsem za tu dobu všechno zažila... Bylo to naprosto neskutečný :O.
Přijela jsem na Street Dance Kemp v úterý. Dopoledne jsem si sbalila tašku, tak obří, že to vypadalo jak když jedu nejmíň na měsíc. Ve tři měla přijít mamka z práce a měly jsme vyjet směr Jedovnice u Brna. Už asi od jedný jsem stepovala před barákem a nemohla jsem se dočkat! Když konečně přijela, ještě jsme nakoupily a pak absolvovaly dlouhou cestu. Přijela jsem tam asi v 6 a byla jsem nejšťastnějšííííí. Rozloučila jsem se s mamkou a vykročila pravou nohou do svého světa. Žádné lekce už jsem v úterý nestihla, ale zabydlela jsem se, koukla na battly, šla na party...
Ráno jsem se vzbudila a vyrazila jsem si koupit pásku a vybrat lekce. První den jsem šla na Rabaha (House), potom na Niki (Dancehall) a nakonec na Yu Maha (Locking). Byla jsem nadšená. Rabah dělal super kroky, zajímavý kombinace. Do Niki jsem se totálně zamilovala. Nádherná, věčně usměvavá a neuvěřitelně nadaná. Její lekce byly zábavný a kreativní. Při dancehallu jsme si museli najít dvojici a tančit v páru, měnit partnery a tak. Myslím, že jsme se všichni hodně vyblbli a nasmáli. A Yu Mah, to mě tolik nevzalo, ale ta hodina a půl se vydržet dala. Večer byla vogue preselekce, celé to moderoval Dashaun Wesley, do kterého jsem se mimochodem zamilovala také, jako asi uplně všichni tam. Strašně boží :-). Pak party a spát.
Ve čtvrtek jsem si vybrala lekce Niki (Hip hop), Camron (Dancehall) a Brian Puspos (Choreo). Niki opět nezklamala, boží lekce, jeden jednoduchý krok celou hodinu a půl a ona z něj vykouzlila těžký kombo a zábavu pro všechny. Navíc jsme museli všichni spolupracovat, takže jsme mohli najít nové přátele a získat spoustu úsměvů. Musela jsem se s ní vyfotit <3333
Já s Niki po lekci

Potom jsem šla hnedka na Camrona. Učil nás takovou pomalou dancehallovou vazbu, za to celkem těžkou. Na konci jsme udělali skvělou party a v kruhu jsme všichni pařili. Big world dance family. A pak jsem si musela zaplatit taxíka za 60 Kč (!!!) :D, aby mě popovezl kousek do haly na lekci Briana Puspose. Dělal choreo, klasika. Bylo to celkem těžký a rychlý, ale bavilo mě to a o dvacet minut jsme přetáhli. Večer jsme s Pájou vypili vodku při battlech v housu. Battly v housu, z toho jsem nemohla spustit oči. Sanchez byl v semifinále proti Hirovi, nakonec do finále nepostoupil. Ve finále byl Hiro a Wesley - Wesley vítěz. Pak spát, ten večer už jsem toho fakt víc nezvládla :D.
A konečně VELKÝ PÁTEK. Můj narozeninový den. Konečně sedmnáct. Hrozně jsem se na tenhle den těšila. Lekce pro ten den - Hiro (House), Bdash (Krump) a Rabah (House). Hiro mě bavil, usměvavej, dobrá nálada, jeden lehký krok v těžkých variacích + nám poradil jedno jeho vlastní kombo. Pak Bdash, na to jsem se moc těšila. Krump mě baví a líbí se mi, umím se u toho dobře tvářit :D. Zatím mi teda moc nejde, ale to snad časem bude jen lepší a lepší. Byla to teprve moje asi druhá lekce. A zakončení Rabahem, ze kterého jsem ale odešla o půl hoďky dřív, protože už jsem fakt nemohla... Tři lekce po sobě a myslela jsem, že padnu. Rychle jsem šla do sprchy a připravila se na večer. Prošli jsme se s Pájou do vesnice, koupili nějaký 'přípitek' na večer, dali jsme se skvělý těstoviny se špenátem a kuřecím a krmili malý chlupatý káčata :D. Všechno ve starých kolejích. <3 A pak začla ta LEGENDÁRNA party s LEGENDÁRNOU CREW ve snapbacks stánku. Byly battly v breaku a hiphop muži. A pak přijel Ben Cristovao, Prago Union a Majk Spirit... to víte, osobní koncert k narozeninám. Hrozně jsem si tu noc užila, byly to parádní narozeniny plné smíchu, radosti, blbostí a skvělých lidí kolem. Na to opravdu nezapomenu, i po tom rumu:D. Tolik videí a fotek co mám v mobilu z toho večera, to snad radši ani nikdo nemůže vidět. Spát jsme šli asi v 5. Ještě, že jsem v sobotu nemusela vstávat brzy na lekce.
V sobotu už byl totiž jen závěrečný den, velké battly. Bylo to od tří a já tam od tří asi do jedný do rána seděla jako přikovaná. Finále v popu - vítěz Ayman Pop (Maroko), finále ve vogue - vítěz Viktor (Slovensko), krump - za ženy vítězka Lady Eyez/Jaja (ČR) a za muže Jay Slam (Ukrajina), dancehall - vítěz Blaakow (Francie). A pak ještě Crew 5vs5. V demech se mi prostě nejvíc líbila Left J-Awa, a není to nějakým mým zaujetím. Byli prostě nejlepší. Jako druhý bych pak dala Barcelona Brodas (Španělsko), který nakonec ve finále v battlu porazili Co jest crew z Polska a vyhráli. Jako zpestření jsme měli ukázku krumpu porotců, taky vogue show, newstyle hustle show anebo třeba taky Martina Svátka z Hlasu, který měl po dvakrát standing ovation. Celé to zase moderoval Dashaun, se kterým jsme natočili video na instagram (tady ho najdete, pokud ho follownete - http://instagram.com/dashaunwesley). Měla jsem Vánoce z toho, když si Dashaun a Bdash followli mě :D <3... Byla to prostě největší pecka. Na poslední party už jsem neměla sílu a jen jsem vyřízeně padla, ale bylo to opět těch pár nejlepších dní v roce. Při odjezdu jsem byla ještě obdarována mikinou od SnapbacksCZ (www.snapbacks.cz), prý k narozeninám. Děkuju! A děkuju všem za tenhle nádherný začátek léta. Jsem šťastná!

Videa a fotky najdete na mém instagramu http://instagram.com/barenjechs
Užívejte léta a každé chvíle, která se už nebude opakovat.
Tak zase za rok. ONE LOVE, ONE FAMILY, PEACE, DANCE, SDK!!!

SDK 2014 SPOT
Nádhera v Jedovnici

Niki a lekce hip hopu

Brian, Shay a Sanchez

Bdash krump
Selfie s Pájou a Majkem :D

Narozeninový oběd <3

Ben

Selfie s Pájou :*

Majk


Dashaun a instagram <3 :D

Před odjezdem
P.S. Z šesti tisíc mi zbyly tři koruny :'D

Žádné komentáře:

Okomentovat